Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt: "Media społecznościowe jako szansa rozwoju dla nowoczesnej organizacji”, które odbędzie się 4 - 5 listopada 2021 r. (czwartek - piątek w godz. 9:00-16:00).
Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej działających na terenie subregionu południowego tj. powiatu bielskiego, cieszyńskiego, żywieckiego oraz miasta Bielska-Białej. Czas pandemii pokazał jak ważnym narzędziem do promocji własnych działań stały się media społecznościowe. Zachęcamy i serdecznie zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu dowiecie się Państwo jak to robić w skuteczny sposób.
Serdecznie zapraszamy na szkolenie pt: "Media społecznościowe jako szansa rozwoju dla nowoczesnej organizacji”, które odbędzie się 4 - 5 listopada 2021 r. (czwartek - piątek w godz. 9:00-16:00).
Szkolenie skierowane jest do przedstawicieli podmiotów ekonomii społecznej działających na terenie subregionu południowego tj. powiatu bielskiego, cieszyńskiego, żywieckiego oraz miasta Bielska-Białej. Czas pandemii pokazał jak ważnym narzędziem do promocji własnych działań stały się media społecznościowe. Zachęcamy i serdecznie zapraszamy na szkolenie, dzięki któremu dowiecie się Państwo jak to robić w skuteczny sposób.
Szkolenie odbędzie się w siedzibie Bielskiego Stowarzyszenia Artystycznego Teatr Grodzki (Partnera projektu) w Bielsku- Białej, przy ul. Sempołowskiej 13 (sala 306).
Zgłoszenia do 28.10.2021 r. Ilość miejsc ograniczona!
W czasie szkolenia będą poruszone następujące tematy:
- Komunikacja w mediach nowoczesnych
- Dobór właściwego medium
- Zrozumieć Facebooka - fakty i mity o działaniu algorytmu
- Dlaczego warto promować się na Facebooku,
- Podstawy budowania strategii komunikacji w mediach społecznościowych
- Dobór właściwego kanału: profil prywatny, strona firmy , grupa
- Język komunikacji
- Narzędzia w dyspozycji użytkownika
- Pozyskiwanie zasobów
- Prawo autorskie i prawa pokrewne
- Tworzenie treści
- Działania organiczne
- Budowanie zaangażowania na Stronie firmy - skuteczne sposoby na zwiększenie aktywności fanów i poprawę zasięgów organicznych (w tym konkursy)
- Narzędzia i techniki
- Harmonogram wpisów
- Co to jest Manager Firmy
- Czym jest piksel
- Konfiguracja konta reklamowego, metody płatności i rozliczenia
- Struktura kampanii reklamowej w social media i metody optymalizacji kampanii
- Standardy społeczności Facebook
- Definiowanie KPI
- Wybór celu reklamowego kampanii
- Dobór grupy docelowej
- Umiejscowienia reklam
- Budżet i harmonogram kampanii
- Inkubator i audience hunter
- Analiza danych zwrotnych i wyciąganie wniosków.
Szkolenie poprowadzi Levon Yemenjyan – przez ostatnie lata głównie zajmował się samodzielnym tworzeniem lub zarządzaniem pracą kilkuosobowych zespołów skupiających się na tworzeniu i wdrażaniu strategii promocyjnych, sprzedażowych i marketingowych. Od 2017 zawodowo zajmuje się consultingiem. Doradza firmom z sektora MŚP przede wszystkim w zakresie działań marketingowych skierowanych na zwiększanie sprzedaży, ale także w zakresie optymalizacji wydatków i usprawniania wewnętrznych procedur.
Wszystkich chętnych już dziś zapraszamy do zgłaszania się poprzez formularz zgłoszeniowy (poniżej).
Kontakt z biurem projektu pod numerem: 508-286-345.